Nieuws

Klantervaring Marleen

Klantervaring
Klantervaring Marleen

Wie Marleen is

Marleen is 61 en woont met haar partner in een rustige buurt naast een park. Ze wandelt bijna dagelijks om haar hoofd leeg te maken. Haar knieën zijn de laatste jaren kwetsbaarder geworden. Na een tijdje lopen voelt ze druk en moet ze even pauzeren. Het stoorde haar dat dit steeds vaker gebeurde, want verder voelt ze zich nog fit.

Waarom een rollator niet past


De stap naar een rollator voelde voor haar te groot. Ze vertelde dat zo iets meteen het idee geeft dat je een zwaar hulpmiddel nodig hebt, terwijl zij zich daar nog ver vandaan voelt. Ze wilde iets dat ondersteunt zonder dat het een stempel op haar plakt.

Hoe ze Loopzo gebruikt in het dagelijks leven

Ze voelde meteen dat Loopzo een prettige, toegankelijke uitstraling heeft waar ze zich op haar gemak bij voelt. Ze kan leunen wanneer dat nodig is en blijft toch natuurlijk lopen. Dat geeft haar meer vrijheid dan ze met een rollator zou ervaren. Ze voelt zich gewoon Marleen, niet iemand die een hulpmiddel gebruikt.

Wat het haar oplevert


• Opluchting dat ze haar eigen routes weer kan doen
• Rust omdat ze minder op haar knieën hoeft te letten
• Trots dat ze actief blijft zonder zichzelf te forceren
• Vrijheid omdat Loopzo niet voelt als een beladen hulpmiddel
• Gemak bij kleine boodschappen door het mandje en de mogelijkheid om haar Loopzo veilig op slot te zetten

Tot slot
        
 
Ze zegt dat het haar heel goed heeft gedaan om de loopfiets van Loopzo aan te schaffen en blij zou zijn als anderen mensen die moeite tijdens het lopen ervaren diezelfde rust en zekerheid ontdekken.

Tom van der Linden

Tom van der Linden (Marketing manager)

Tom van der linden is 32 jaar en werkt als marketing manager bij Loopzo. Hij schrijft over productontwikkeling, ontwerp en de verhalen achter het merk. Daarnaast deelt hij ervaringen van klanten uit de praktijk om te laten zien hoe de Loopzo in het dagelijks leven wordt gebruikt.